Škola v přírodě RS Star Line

23. 5. 201

• Právě vyjíždíme. Vše proběhlo v pořádku :-)
  • Návrat Ve čtvrtek 23. 5. 2019 mezi 12:45 – 13:15 hod.

22. 5. 2019

• Dobrý večer máme sbaleno, dohráli jsme hru a nyní máme discotéku. Už se těšíme domů. Čas příjezdu se nezměnil. TAK PA :-)

21. 5. 2019

• Ahojky, dnes jsme se probudili opět do prosluněného rána. A ještě navíc není škola. Hurá, je výlet. Někdo odjel do Příbrami prozkoumávat zdejší štoly, někteří brázdí hladinu Orlické přehrady parníkem. Počasí nám zatím přeje. Byl i čas na zakoupení dárečků a dobrůtek. Snad nebude mít pan zdravotník moc práce s našimi bříšky. Tak zase zítra :-)

20 5. 2019

• Zdravíme z Hrachova. Dnes jsme se probudili do uplakaného dne. konečně jsme mohli vyzkoušet gumáky a pláštěnky. A taky jsme se museli odpoledne trochu učit. Po výborném obědě jsme si přečetli pohledy a dopisy a moc za ně děkujeme. Teď se díváme na film a pokud nám počasí dovolí, budeme si hrát. Večer soutěžíme a hledáme talent. A zítra hurá na výlet! Tak zase zítra ahooooj!!!

19. 5. 2019

• Přejeme nádherný a prosluněný den. Od rána je krásně a teploučko. Celý den si hrajeme a soutěžíme. Máme se všichni báječně a hlavně jsme v pořádku. Strašně dobře nám tu vaří a už se těšíme na večeři, poněvadž budou palačinky. Tak ahoj zítra :-D

18. 5. 2019

• Opět se hlásíme, marodka zůstává stále prázdná, takže je vše v pořádku. Sluníčko nám krásně hřeje a nás čeká parádní "bojové" odpoledne. Prostě si to tu užíváme. Všechny moc zdravíme a všem přejeme krásnou sobotu. :-)

17. 5. 2019

• Dobré ráno, právě na nás vykukuje sluníčko, takže se moc těšíme na odpoledne, kdy proběhne první etapa "O náčelníku Bumbovi".
  • Všechny doma zdravíme a nebojte se, vše zvládáme perfektně :-)

16. 5. 2019

• Zdravíme z Hrachova. Všichni ve zdraví dojeli. Cesta byla v pohodě. Právě se ubytováváme a čeká nás zajisté dobrá večeře.

_____________________________________________________

Nezapomeňte do středy odhlásit obědy!!!

Svatý Jan – Hrachov  (poblíž Příbrami)

16. 5. – 23. 5. 2019

Aktuální informace v příloze!

1. C, 2. A, 2. B, 3. A, 3. B, 4. A, 4. B, 4. C

Cena  3 450 Kč  (zálohu  3000 Kč nutno zaplatit do 1.3.2019)

Konkrétní rozdělení tříd doplníme nejpozději do třídních schůzek.

__________________________________________________________________________________

30. 4. 2019
  • Už jsme v Chomutově!!!
  • Plánovaný příjezd v úterý 30. 4. 2019 mezi 13:00 – 13:30 hod.
  • Už jsme všichni v autobusu a těšíme se na Vás... jedeme domů :-D

29. 4. 2019

• Dobré ráno! :-D Tak tu máme poslední den. Achjo... dnes nás toho čeká spousta! Vyhodnocení, balení, hraní, diskotéka... užijeme si ho co to půjde a budeme se těšit na zítra na shledání!

P.S. Jsme v pořádku. Ahojdaaaa!

28. 4. 2019

• Krásné nedělní poledne! Hlásí se Hrachov! Přestože se trochu ochladilo, je nám fajn. Právě obědváme a pochutnáváme si na číně. Ještě více se těšíme na večeři, protože budou palačinky! Mňam! Dnes plně využíváme všech sportovišť, která tu jsou. Je to prima. Včera jsme zažili fantastickou atmosféru při hledání talentů. Našlo se jich spousta a máme mezi nimi několik vítězů! Posíláme pusy a ahojdaaaa!

27. 4. 2019

• Haló, haló, dobré ráno! Včera večer se nám trochu zatáhlo, dnes ráno také sluníčko nevykukuje, ale nám to nevadí! Neprší totiž a to je prima. Krásně jsme se vyspali, teď si čistíme zoubky a těšíme se na snídani. Odpoledne budeme hubit Skrtitrsy, tak nám držte palce! Hezký den i Vám :-*

26. 4. 2019

• Krásný den přejeme všem u nás doma. Máme štěstí, protože je tu znova nádherně. Učení jsme nechali ve třídách a užíváme si sluníčka venku. V lese je tak krásně! :-D Po obědě, ke kterému v kuchyni chystají svíčkovou, se utkáme v souboji s loupeživými opicemi. Jistě zvítězíme! Pak si užijeme lanový park, minigolf, biograf... prostě je nám tu prima. Posíláme pusy ahojdaaa!

25. 4. 2019

• Tak tentokrát přejeme až dobrý večer. Neměli jsme totiž vůbec čas. :-D Ráno jsme se opět královsky nasnídali, pak vyfasovali balíček na cestu a vyrazili na výlety. Zažili jsme spostu zajimavého, doma budeme vyprávět. Počasí jsme měli nádherné! Teď sedíme v kině a trochu odpočíváme. Posíláme spoustu pozdravů a pusinek. Ahojdaaaaa!

24. 4. 2019

• Den byl krásný... vydali jsme se za dobrodružstvím do pravěku, sesznámili se s Tatankou, bojovali o území, hráli hry a taky se trochu učili. K večeři báječné špagety a pak disco! No prostě paráda! Všichni malí už leží v postýlkách a větší se do nich chystají. Přejeme dobrou noc a pusu :-*
  • Krasné dobré ráno! Hlásí se Hrachov. První noc je za námi. Zvladli jsme vše úplně v pohodě! Bylo nám teplíčko a spali jsme jak dudci. Vzbudili jsme se do hezkého dne, na obloze zadné mraky, vítr nefouká, takže prima. Snídaně byla luxusní, každý si mohl vybrat podle své chuti, MŇAM. Dnes nás čeká první etepa hry "ZTRACENI V PRAVĚKU", tak už se těšíme! Určitě se neztratíme. Posíláme pusy myslíme na Vás a ... ahojdaaaa :-)

23. 4. 2019

• Jupí, dorazili jsme! Posíláme první pusy a jdeme se ubytovat :-).
  • Posíláme první pozdrav ještě z cesty. Jsme za Prahou, nasvačení a v pořádku.

Svatý Jan – Hrachov  (poblíž Příbrami)

23. 4. – 30. 4. 2019

Aktuální informace v příloze!

3 třídy

Cena  3 450 Kč  (zálohu  3000 Kč nutno zaplatit do 1.3.2019)